1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1288372

Sv: Apropå nånting...
spud: I viss mån kan jag köpa ditt resonemang, men då är väl AIK ochMalmö lika intressanta?
Stockholm borde väl ha mer att erbjuda än Göteborg, som stad betraktat. Och Malmö har väl europas finaste hockeytempel numera???

Bortsett från pengrna, tror jag faktiskt att många är så dumma att dom tror att dom kan vinna någonting med Frölunda - iofs kan dom ju vinna kvalserien :-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kevin O Shea: AIK och DIF har inte alls de ekonomiska resurser som VF har, sen är det inte samma drag kring hockeyn i sthlm som i GBG, det har åtminstone inte varit det de senaste åren.

Sen har väl vi norrlänningar en bättre bild av Göteborg och dess invånare än Stockholm?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer