1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1292467

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18

sarg ut: Ser man till att vi haft tre hemmamatcher torsdag, lördag, måndag och att man inte direkt glänst i spelet tycker jag nog att sammanlagt 15000 besökare är ett rätt ok utfall. Vi hade förmodligen tjänat några hundra till på LHC-matchen ifall den spelats på lördag som det var tänkt.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Frella: Problemet när det blir så många hemmamatcher på rad är nog att det är svårt att locka samma personer till samtliga 3 matcher,
Timrås spelschema tror jag helt ärligt att många lag inte godtagit.

Som du säger är publiksiffra helt okej med tanke på detta samt den sena matchen efter giffarnas bjudning.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.