1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1296832

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
El Maco: Det är bara en person, jag säger det igen, en person som driver detta hårdnackat och det är T J. Styrelsen har haft uppe att se över truppen och om T J skulle lägga ett förslag som innebär att inhandla Sonnenberg så kommer detta att gå igenom i styrelsen. Jag har skrivit att risken är uppenbar att det redan blivit prestige i denna fråga med Sonnenberg. Kom ihåg yttrandet. vad är problemet, vi ligger ju 3:a. Hur är vi till nu i serien ? Var kommer vi vara vid juluppehållet ? Ingen som vet. Men det vi vet är att truppen är riktigt tunn. Ambroo - helt rätt, inget slutspel. 250 kg. Just sådant kan ge oerhört mycket pengar, men det var ju skämmit.....

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer