Rooster23: Stanna kvar på radiosporten är mitt råd. Livsfarligt att byta såna saker när vi har ledning.
I matchen mot Frölunda förrförra omgången bytte jag plats från en oskön stol samt satte på mig lite ledigare kläder efter första perioden vid ledning 1-0. Vid underläge 2-1 var det bara att byta tillbaka kläderna och sätta sig på den osköna stolen resten av matchen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
I matchen mot Frölunda förrförra omgången bytte jag plats från en oskön stol samt satte på mig lite ledigare kläder efter första perioden vid ledning 1-0. Vid underläge 2-1 var det bara att byta tillbaka kläderna och sätta sig på den osköna stolen resten av matchen.