Olle: Jag hade bestämt mig för att inte ha nån åsikt om Kuben ikväll, men det är jävligt svårt. Hur kan han missa utvisningen ftamför mål på Axie när han står 5 M ifrån siyuationen och dom gör mål i nästa anfall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag hade bestämt mig för att inte ha nån åsikt om Kuben ikväll, men det är jävligt svårt.
Hur kan han missa utvisningen ftamför mål på Axie när han står 5 M ifrån siyuationen och dom gör mål i nästa anfall.
Fy fan för den herrn