1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1297321

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
pefr: Kolan tacklade ju inte när han åker ut heller, han slänger ut armarna i ansiktshöjd på en spelare han TROR att han ska bli tacklad av. Målet i sig är kubens fel.

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
Olle: Han får ta den tacklingen i så fall. Utan klubba i offensiv zon och ledning med 3-0 så är det bara att sticka till båset fort som satan. Det där han gjorde med armarna är bara helt sanslöst korkat.

Sedan skulle det ju inte skada om han åtminstone kunde ha skjutit ett slagskott i vårt PP när han säkert hade 3-4 lägen. Nej, det ska va dessa jäkla lama handledare hela tiden. Om vi haft Homer eller möjligtvis Sonnie framför mål skulle man kunna köpa det, men nu har vi inte det så då är det bara att slagga på när man får läget.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...