Nu ska jag knäppa mina händer, gå ner på knä med psalmboken i famnen och be till herren om att det var smällen över benen vid 0-3 som fick kung Timo att grina illa. Det får bara inte vara rygga! Det förtjänar inte han, det förtjänar inte vi, det förtjänar ingen...
Edit: Passar samtidigt på att be en bön för Kolan, chipset, hakan, toy, semlan... och Gynning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu ska jag knäppa mina händer, gå ner på knä med psalmboken i famnen och be till herren om att det var smällen över benen vid 0-3 som fick kung Timo att grina illa. Det får bara inte vara rygga! Det förtjänar inte han, det förtjänar inte vi, det förtjänar ingen...
Edit: Passar samtidigt på att be en bön för Kolan, chipset, hakan, toy, semlan... och Gynning.
Redigerad kommentar