Olle: usch...ibland känns det som om hela "hockeyeliten" i Sverige håller Timrå ungefär lika högt som nåt katten släpat in....
men men nu ska vi inte negga - njut av segern, och glöm INTE Hahl's sköna konstaterande - aldrig har väl resultaten efter en full omgång varit så underbara!!1
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
men men nu ska vi inte negga - njut av segern, och glöm INTE Hahl's sköna konstaterande - aldrig har väl resultaten efter en full omgång varit så underbara!!1
Redigerad kommentar