erathoo: Ja precis.. det känns så jäkla billigt på nåt sätt. Hade han spikat igen hade det låtit annorlunda.. kanske nån "skön" anekdot om hans spel i OS och att "bra målvakter ANPASSAR sig på nolltid - det vi ser nu är en bra målvakt som går direkt in och dominerar på stor rink. har man en klassmålvakt SKA man ställa honom från start, så självklart har BIF gjort rätt"...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så hade det kunnat låta då.
Wikegård = Captain Hindsight? ;-)