Hade jag bott kvar i Sundsvall så hade jag garanterat varit en av dem. Nu för tiden får man nöja sig med matchen i mellandagarna, men håller de på så här vete fan. Då kan man lika gärna sitta hemma och lukta på glöggen. Hade de dessutom spelat hemma på annandagen så hade jag nog fan valt bandy med Selånger för första gången på många år.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hade jag bott kvar i Sundsvall så hade jag garanterat varit en av dem. Nu för tiden får man nöja sig med matchen i mellandagarna, men håller de på så här vete fan. Då kan man lika gärna sitta hemma och lukta på glöggen. Hade de dessutom spelat hemma på annandagen så hade jag nog fan valt bandy med Selånger för första gången på många år.