Jo visst fan är det så. Det som retar mig...eller retar och retar...gör mig fly förbannad snarare är att de som styr har huvudet i det blå. Åtminstone utåt, det är bara att hoppas att det är en medial front för annars är vi JÄVLIGT illa ute.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jo visst fan är det så. Det som retar mig...eller retar och retar...gör mig fly förbannad snarare är att de som styr har huvudet i det blå. Åtminstone utåt, det är bara att hoppas att det är en medial front för annars är vi JÄVLIGT illa ute.