Kerstin_k: Om du menar att Lander inte kommer undan med hedern i behåll också måste du tittat på nån annan match. På tal om Lander är det inte riktigt bra att han varit klasser bättre än Hirscho så långt denna säsong.
Samma fenomen finns på backsidan, dvs att dyra ledande spelare är det som är absolut sämst :(
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Samma fenomen finns på backsidan, dvs att dyra ledande spelare är det som är absolut sämst :(