En fråga till JIMMY HAMRIN. Du ställde en fråga till mig för ett tag sedan vad jag tyckte klubben skulle göra när det gäller spelartruppen och jag svarade glasklart. Nu till min fråga till Dig ? Vad tycker Du klubben skall göra i detta läge. 1 Avvakta och se om det blir bättre och spara pengar ? 2 Avvakta fram till jul och ta in "breddspelare" som normalt inte platsar i en 4:e line ? 3 ta hit Månsson ? 4. Inse allvaret och ta hit Sonnenberg.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
1 Avvakta och se om det blir bättre och spara pengar ?
2 Avvakta fram till jul och ta in "breddspelare" som normalt inte platsar i en 4:e line ?
3 ta hit Månsson ?
4. Inse allvaret och ta hit Sonnenberg.