lungan: Men hur skall man orka då?, fatta att klubben sumpat detta själv, visst, många kan man kräva mer utav, men snälla nån INGEN spelar ES med 12 forwards!! där ligger problemet!!
Har man endast fyra femmor så finns det fler problem än fullt lag. Ingen konkurrense bla.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har man endast fyra femmor så finns det fler problem än fullt lag.
Ingen konkurrense bla.
Varför tror du inte vi orkar åka skridskor?