Jag vill tillägna denna match vår ledstjärna och vän, Kim Hirschovits. Han symboliserar liksom hela grejen just nu...
För drygt 300.000 kr/mån så kan man få så mycket bättre. T ex en Sonnenberg och ytterligare en forward som bidrar mer än nummer 44.
Linkan, visa nu stake genom att omgående bryta kontraktet med denna nonchalanta och viljelösa herre, tack! Pikkarainen var en helt annan spelare ikväll utan denna snigel bredvid sig. Det är dock fortfarande slöseri med kvalitet att spela Pärssinen bredvid honom.
Tänkte även passa på att citera den annars så lugna och svala Bloggrin: "Hirschovits måste vara dum i huvudet!".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För drygt 300.000 kr/mån så kan man få så mycket bättre. T ex en Sonnenberg och ytterligare en forward som bidrar mer än nummer 44.
Linkan, visa nu stake genom att omgående bryta kontraktet med denna nonchalanta och viljelösa herre, tack! Pikkarainen var en helt annan spelare ikväll utan denna snigel bredvid sig. Det är dock fortfarande slöseri med kvalitet att spela Pärssinen bredvid honom.
Tänkte även passa på att citera den annars så lugna och svala Bloggrin: "Hirschovits måste vara dum i huvudet!".
www.youtube.com/watch?v=-UMGpkr1SUQ
Redigerad kommentar