Hörru du ru, jag hade fan ingen chipspåse heller! Här käkades djungelvrål och zoo. Goda apor i salt och sött. Dessutom kollade jag på DIF - AIK. Varför låta sig förnedras och kasta bort en kväll i obygden? Det hade ju slutat likadant oavsett var i världen en annan hade befunnit sig. Den här matchen bara skrek förlust på förhand så varför lida mer än nödvändigt? Det kommer fler matcher. Säsongen är lång. Jävligt lång är den...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hörru du ru, jag hade fan ingen chipspåse heller! Här käkades djungelvrål och zoo. Goda apor i salt och sött. Dessutom kollade jag på DIF - AIK. Varför låta sig förnedras och kasta bort en kväll i obygden? Det hade ju slutat likadant oavsett var i världen en annan hade befunnit sig. Den här matchen bara skrek förlust på förhand så varför lida mer än nödvändigt? Det kommer fler matcher. Säsongen är lång. Jävligt lång är den...