Timrå Icon: Lite synd att inte Alex Larsson får en riktig chans,, måste vara dyngsvårt att spela så sporadiskt som han får göra.
Sen kanske inte Hischo o Co skall börja varje PÄPÄ. Skulle vara kul o se Hallin, Axie o Timo tex. och med två slagskotts kunniga backar. Har vi gjort något mål i år från Blålinjen med ett Slagskott?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen kanske inte Hischo o Co skall börja varje PÄPÄ.
Skulle vara kul o se Hallin, Axie o Timo tex. och med två slagskotts kunniga backar.
Har vi gjort något mål i år från Blålinjen med ett Slagskott?