Lill-Babs förresten som figurerar i programmet "Så mycket bättre". TIK koppling även där kanske med uppföljare som "Så mycket bättre(kan ni)" fast just nu känns det mer som "Så mycket bättre(än så här blir det inte)"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lill-Babs förresten som figurerar i programmet "Så mycket bättre". TIK koppling även där kanske med uppföljare som "Så mycket bättre(kan ni)" fast just nu känns det mer som "Så mycket bättre(än så här blir det inte)"