Olle: Jag nämnde något med Strimma i samma mening som Sebbe,, det skulle jag inte gjort. Vi för hoppas Sebbe o laget hittar tillbaka till spelet från första 5 omg.
Vi kan iallafall konstatera att våra ledande spelare på isen sviker, och det rejält.
Måste hålla med Jimmy, Lander är hänföraren i detta lag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi för hoppas Sebbe o laget hittar tillbaka till spelet från första 5 omg.
Vi kan iallafall konstatera att våra ledande spelare på isen sviker, och det rejält.
Måste hålla med Jimmy, Lander är hänföraren i detta lag.