här kommer man hem efter en kväll på Fasching där man lyssnat på legenden Billy Cobham, och så möts man av en förlust med 1-4 och en pinsam 10:plats i tabellen....vad är det man säger: "det går fort i håckey"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
här kommer man hem efter en kväll på Fasching där man lyssnat på legenden Billy Cobham, och så möts man av en förlust med 1-4 och en pinsam 10:plats i tabellen....vad är det man säger: "det går fort i håckey"