söder över: Det "slipper" jag se. En släkting har valt att ha 50-års födelsedagsmottagning i dag på eftermiddagen så jag missar matchen. Jag fattar inte hur man kan göra det valet men jag får väl "offra" mig för pliktens skull. Skrik för mig också!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En släkting har valt att ha 50-års födelsedagsmottagning i dag på eftermiddagen så jag missar matchen.
Jag fattar inte hur man kan göra det valet men jag får väl "offra" mig för pliktens skull. Skrik för mig också!