RocknRolf2: skada till följd av regelbrott måste tydligen dömas 5+20, så antingen matchstraff eller inget alls.. nu har jag dock svårt att tro att nån hade dömt ens en 2:a om han inte dråsade in i sargen med foten före, så det känns som en jävla efterhandskonstruktion om du fråga mej.
Jag efterlyser autistiska domare, helt ärligt.. som dömer helt förutsättningslöst
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag efterlyser autistiska domare, helt ärligt.. som dömer helt förutsättningslöst
Redigerad kommentar