1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1302796

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06

Jag börjar hålla med min sjuårige son: Timrå förlorar för många matcher, det finns risk att de blir ett bajslag nu.

Ser ut som hela laget vill gå och bajsa tycker jag, undantag finnes men med detta LAG?spel så vinner man inga matcher.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Allting håller på att rasa ihop. Spelet funkar inte, vi har snart inga spelare kvar, kaffet i E.ON blir bara kallare och kallare, Perra verkar inte ha råd att byta skjorta ens, domarna/disciplinnämnd har aldrig upplevts så dålig. Inte ens mickhelvetet verkar funka i E.ON. Vad f-n blir nästa chock? Spola isen med vattenslang då man inte har råd att laga zambonin???
Så jävla trött på det här, så jävla bitter på framförallt TJ som trodde att det här laget skulle fortsätta vinna, fortsätta ligga i toppen...med ett lag som saknade två forwards varav den ena definitivt hade varit ämnad för Sonnie. Det är så naivt så det finns inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer