1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1302823

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
liston: Sorgligt, men vi är nog inte bättre än så här. Ser att många här i forumet skyller på domaren, men ack man har inte otur och dåliga domare jämt. En tabell l ljuger inte efter så många omgångar.Helt uppenbart att man misslyckats med en del värvningar inför denna säsong. Tror att man borde vidgat sina vyer när man rekryterade klubbdirektören och sportchefen, hockeysverige är större än vad Sundsvall och Timrå är.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Asså helt ärligt! Kim Hirsowitz....Säg att du spelar skadad annars kan du sluta med hockey! Det samma gäller nr 9 och 33...Fan så dålig man får vara! Så jävla trött å less på detta! Höll fan på att få ett mentalt sammanbrott ikväll när klacken körde igång " Vi är Timrå å vi ger aldrig upp" 4.29 i mittenperioden. Ha ha ha!!!


Lander, Axie, Granath och Röymark försöker ju i varje fall? Resten ??????

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Västrabo: Jag skyller då inte på domaren... sen att den svenska domarkåren består av ett gäng jävla trähattar är ju en annan diskussion. Domaren som tog ut Pikkarainen idag borde ställa sin plats till förfogande, ty ett sånt flagrant tjänstefel borde verkligen beivras om domarna vill behålla någon som helst respekt i det svenska folkdjupet.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer