Ja vad skall man säga, hittar inga bra ord. Men man kan ju konstatera Axelsson visade mer själv än alla finländare tillsammans.
Axelsson och Alexander bäst, o till viss del Gabbe o Lander
Kolan som vanligt direkt ansvarig för baklängesmål, tänker 2-0 målet där han hade minuter på sig att få ut pucken, men inte då. Jokela obra, Styf obra. Men Hirschovits var nog sämst idag ändå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja vad skall man säga, hittar inga bra ord.
Men man kan ju konstatera Axelsson visade mer själv än alla finländare tillsammans.
Axelsson och Alexander bäst, o till viss del Gabbe o Lander
Kolan som vanligt direkt ansvarig för baklängesmål, tänker 2-0 målet där han hade minuter på sig att få ut pucken, men inte då.
Jokela obra, Styf obra.
Men Hirschovits var nog sämst idag ändå.