PEAP: Inser nu att det var helt fel att jämföra Robban med det där rikspuckot. Men Wennerholm har ju nått botten så att säga med tanke på att han hankar sig fram på AB.
Men han ska ha visst cred för att han lyckas vara så konsekvent usel i det han skriver. De flesta skulle inte lyckas ha fel så ofta om de ens försökte. Synd att han inte tippar matcherna innan, för då skulle han vara en perfekt kontraindikator att använda.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men han ska ha visst cred för att han lyckas vara så konsekvent usel i det han skriver. De flesta skulle inte lyckas ha fel så ofta om de ens försökte. Synd att han inte tippar matcherna innan, för då skulle han vara en perfekt kontraindikator att använda.