Raggaren Putte: Håller med! Vi behöver värva snabbare spelare + en pp back o krydda med Sonnie. Timrå har inte materialet för att spela "Timråhockey" Röymark, Corso o axie är väl de enda som kan trampa, lite tempoväxlingar Alla andra glider mest o drar ned tempot - inte svårt att försvara sig mot.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Röymark, Corso o axie är väl de enda som kan trampa, lite tempoväxlingar Alla andra glider mest o drar ned tempot - inte svårt att försvara sig mot.