Sant. Men han gör sig bra i TV-rutan. Har egentligen uppskattat honom såväl som spelare och expert. Bra munläder med vettiga åsikter. Försöker undvika att läsa om hur kändisar uppträder vid sidan av planen eller TV-studion. Man blir bara på dåligt humör. Aftonbladet och sådan skit läser jag av princip aldrig. Fattar absolut inte varför så många här går in och läser denna tidning på nätet. Vill ni bli än mer upprörda eller vad fan är det frågan om???
Edit: Fast krönikan i länken är ju kanon! (Japp, jag är själv anti-rojalist.)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sant. Men han gör sig bra i TV-rutan. Har egentligen uppskattat honom såväl som spelare och expert. Bra munläder med vettiga åsikter. Försöker undvika att läsa om hur kändisar uppträder vid sidan av planen eller TV-studion. Man blir bara på dåligt humör. Aftonbladet och sådan skit läser jag av princip aldrig. Fattar absolut inte varför så många här går in och läser denna tidning på nätet. Vill ni bli än mer upprörda eller vad fan är det frågan om???
Edit: Fast krönikan i länken är ju kanon! (Japp, jag är själv anti-rojalist.)
Redigerad kommentar