1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1303360

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
RTS: Pengar?

murley är en bra lirare, kanske inte i samma klass som sonnie, men förmodligen ett riktigt bra nyförvärv om det skulle komma till de!

Hur går det med sonnei föresten?, får ni tillbaka han eller hur ser det ut?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Berka: Det finns pengar, men resonerár man som Timrå att man skall gå 5,5 mille i vinst oavsett vad, ja då är det knaprare.
Pengar finns, det vet jag.

Ingen jäkla aning hur de tänker eller hur det blir med Sonnie.
Men låter man en ekonom styra det sportsliga kan det omöjligt sluta med något bra.

Det som oroar är att Timrå nästan aldrig lyckas locka tillbaka en klasspelare som lämnat, när det väl finns någon, nej då får det vara. logiskt eller hur.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer