Ord å inga visor där in´t, har kudden vart hård i natt. Jag är beredd att hålla med, ibland är nivån ett antal tum under isen, men kankse det är så med öppenheten?
Sen är det nog så att, när man är död får man lov att hålla käften.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ord å inga visor där in´t, har kudden vart hård i natt. Jag är beredd att hålla med, ibland är nivån ett antal tum under isen, men kankse det är så med öppenheten?
Sen är det nog så att, när man är död får man lov att hålla käften.
Ha det Magge/Buxås expressen....