1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1308009

Sv: Apropå nånting...
Bergius: Men borde egentligen hålla käften. Men det är svårt att tiga när man ser vilken skit som levereras på forumet nuförtiden. Finns det ingen nivå överhuvudtaget nu längre? Uppenbarligen har denna sida fullständigt krackelerat. Jag blir sorgsen i hjärtat när jag ser hur majoriteten av mina kollegor uppför sig som djur och ägnar sig åt kannibalism. Riktigt jävla tråkigt!

Detta hade man aldrig kunnat drömma om för 10-15år sedan. Men verkligheten har hunnit ifatt!

Pinsamt!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Uno Gordo

Ord å inga visor där in´t, har kudden vart hård i natt. Jag är beredd att hålla med, ibland är nivån ett antal tum under isen, men kankse det är så med öppenheten?

Sen är det nog så att, när man är död får man lov att hålla käften.

Ha det Magge/Buxås expressen....

Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Menar du att dom ska ringa dig och fråga vad dom ska skriva ???

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...