1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1308033

Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: Ja visst har du en poäng i att nivån på inläggen varierar och att ingen fötjänar att dömas utan att man vet hela sanningen. Men man måste samtidigt komma ihåg att detta är ett forum och ingen faktaruta. Alla har rätt till en egen åsikt om den faller inom regler och moderatorers samtycke. Om allla tycker lika så faller hela konceptet och utveckar ingenting. Fast nu är ju bara jag en nybörjare här så jag kanske inte skall ha någon åsikt

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Klart du får ha en åsikt! Även jag har varit nybörjare en gång i tiden. Nu var det inte i första hand dig jag syftade till. Mig veterligen har inte du gjort några klavertramp som jag kan dra mig till minnes.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...