Timrå Icon: En uppfriskande debatt är alltid trevligt :) Det skall vara högt i tak och en salig blandning tyckande. Däremot måste vi återupprätta statusen på forumet. Så att fler vågar sig in i debatten och även i förlängningen gamla reliker från förr gör comeback.
En blandning av nytt fräscht blod, ungdomlig entusiasm och gamla rävar som spelat i lag med Strimma eller var med om grindsprängningarna 1972 skall samsas härinne.
Jag är beredd att sträcka ut handen och gå i bräschen för detta! Det får inte se ut som ett slakthus med köttslamsor överallt. Atmosfären skall upp till en acceptabel nivå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
En blandning av nytt fräscht blod, ungdomlig entusiasm och gamla rävar som spelat i lag med Strimma eller var med om grindsprängningarna 1972 skall samsas härinne.
Jag är beredd att sträcka ut handen och gå i bräschen för detta! Det får inte se ut som ett slakthus med köttslamsor överallt. Atmosfären skall upp till en acceptabel nivå.