1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 130842

Sv: Timrå och Tallar
Granloboy: Sex poäng blev det!

Det finns ju souvenirer av lite mer klassiskt snitt i år. T-shirts med Timrå över bröstet. Vi kan väl se till att de säljer bra, så att efterfrågan av klassiska snitt blir mer tydlig än återkommande inlägg i hockeysnack och mumlande röster i korridirerna.
Visst det borde bli en punkt på årsmötet eller dylikt. Tallarna tillbaka som klubbmärke.
Det där med logotype och klubbmärke tycker jag ska vara ett och samma.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...