TD: Du vet väl inte varför den vart svartlistad, trodde man tog bort den för att man helt enkelt föredrog något annat. Fast jag vet egentligen inte, så jag är bara nyfiken ifall du vet?
Annars är det fantastiskt roligt att se att tallarna är tillbaks på hemsidan och på senaste matchen kunde man ju som sagt till och med få införskaffa en tröja utan örn, kanske finns det hopp ändå..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Annars är det fantastiskt roligt att se att tallarna är tillbaks på hemsidan och på senaste matchen kunde man ju som sagt till och med få införskaffa en tröja utan örn, kanske finns det hopp ändå..