Frasse: Kan glädja dig om att du ändå slipper köpa någon eftersom det är TIFO gruppen som beställer =)
Och flaggan är nu beställd så gott som, vi väntar bara på en bekräftelse =)
För övrigt kan jag berätta att vi nu vill ha in så många namnförslag som möjligt på TIFO gruppen.... förslag kan skickas till [email protected] eller till mig här på HS.... På med tänkar mössan nu allihopa!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och flaggan är nu beställd så gott som, vi väntar bara på en bekräftelse =)
För övrigt kan jag berätta att vi nu vill ha in så många namnförslag som möjligt på TIFO gruppen....
förslag kan skickas till [email protected]
eller till mig här på HS.... På med tänkar mössan nu allihopa!!