pefr: ST's uppställning är ju klart jämnare och ser bättre ut sedan undrar jag avrför man (enligt dagbladet) sätter axelsson i 4:e och Svensson i 3:e som vill lämna, dock har han varit bra så good for us men känns lite fel endå :P
och om vi endå ska göra "fel" och kör på Dagbladets kedjor då har jag hellere svensson med Pärra och Hirso än axelsson.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
och om vi endå ska göra "fel" och kör på Dagbladets kedjor då har jag hellere svensson med Pärra och Hirso än axelsson.