Jag tycker det är bättre att satsa på en målvakt, sen kan man givetvis byta i bland för att hålla i gång båda men att hatta runt och byta varje omgång det gynnar ingen.
Och satsningen på Pitkämäki känns självklar sett till vårt målvaktsmaterial.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tycker det är bättre att satsa på en målvakt, sen kan man givetvis byta i bland för att hålla i gång båda men att hatta runt och byta varje omgång det gynnar ingen.
Och satsningen på Pitkämäki känns självklar sett till vårt målvaktsmaterial.