Marcus: hmm, lite skillnad på bilar å TIK sovenirer =), men ok då! Personligen spelar det mig inte sådan stor roll vilken logga vi har, men visst fan borde man även kunna trycka upp lite tall-sovenirer....har själv den gamla "tallen" matchtröjjan hängandes på sovrumsväggen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Personligen spelar det mig inte sådan stor roll vilken logga vi har, men visst fan borde man även kunna trycka upp lite tall-sovenirer....har själv den gamla "tallen" matchtröjjan hängandes på sovrumsväggen