Blizzard: Man kan ju bara hoppas. Viinanen verkar ju inte utkristallisera sig till någon matchvinnare direkt (även om han kanske borde få ett par matcher till på sig). Annars tycker jag det känns vemodigt att göra klart med Murley på sonnies bekostnad.
Murley har ju visat sig kunna producera. Det är bra. Sonnenberg har visat sig kunna lyfta hela laget på sina axlar och dessutom hinna med att snitta 1 poäng per match. Det är bättre.
Det kanske värsta med hela historien är ju att Sonnenberg kan hamna i ett annat lag i den här serien. Det skulle kännas väldigt obehagligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Murley har ju visat sig kunna producera. Det är bra. Sonnenberg har visat sig kunna lyfta hela laget på sina axlar och dessutom hinna med att snitta 1 poäng per match. Det är bättre.
Det kanske värsta med hela historien är ju att Sonnenberg kan hamna i ett annat lag i den här serien. Det skulle kännas väldigt obehagligt.