Bragd-Birger: Kan inte annat än att hålla med där. Men det är ju synd om vi ska ta in just en transatlant som blockerar för Sonnenberg, Men i vilket fall blir det ett löjets skimmer att ta in fler spelare på dagar, veckor och monader. Fanken, snart vet väl Perra inte vad spelarna heter.
Idealiskt scenario nu vore en europe (jag hade tagit Månsson) och sedan Sonnie efter jul
Puss på alla för tre poäng i en dygn match som nådde oanade bottennivåer. Det smakar bottenslam i munnen, men hellre det än grundkänning i tabellen!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Idealiskt scenario nu vore en europe (jag hade tagit Månsson) och sedan Sonnie efter jul
Puss på alla för tre poäng i en dygn match som nådde oanade bottennivåer. Det smakar bottenslam i munnen, men hellre det än grundkänning i tabellen!