dr-nix: hur fan kan man byta målis när pikken varit stabil och hade över 95% igår...fast isf vart ju bänkad när han hade 100% med, sluta lalla med åkerlund in med han när pikken går på kryckor! Less jag blir!!
F.Ö om FHC ska värva sig ur krisen så tar dom väl murley med, me våran tur. Precis när han har tre bokstäver kvar för att fullboda kontraktet ringer FHC upp honom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
F.Ö om FHC ska värva sig ur krisen så tar dom väl murley med, me våran tur. Precis när han har tre bokstäver kvar för att fullboda kontraktet ringer FHC upp honom.