1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1311229

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Småskön period. Modo ligger på och surrar friskt, men Timrå går upp och bitchslappar. Pang-pang-pang!
Annars är det sedvanliga och onödiga utvisningar i parti och minut. Det måste bli bättre där!

Ole-Kristian Trullesnurr är en tuffing. Nästan så att man själv blir rädd framför skärmen. Han passar bra in i Modo tycker jag.

Hoppas man kan täta till det i andra. Men det lär bli en sedvanlig slita-håret-period. Smartare i mittzon (inga hafsiga/smånonchalanta pass när alla går!) och ligga lite mer på rulle. Det finns rejäla ytor att kontra på, och vi har några speedkulor. Fick ribba av Röymarks BP-spel. Den snubben har frenesi när han trampar i gång. Hallins uppåkning var mysig också.

Åkerlund ger...inget supertryggt intryck. Jag blir nervös så fort dom börjar leta läge i zon. Hoppas marginalerna fortsätter vara på rätt sida.

Smiska mer! Nu tar vi fjollorna!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer