Granloboy: Tänk att kunna gå tillbaka till den tiden med tallar.......
Skruva tiden tillbaka till när alla pratade "öga mot öga" med varandra,ingen kunde gömma sej bakom ett "nick", slippa detta läsande på en skärm vareviga dag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Skruva tiden tillbaka till när alla pratade "öga mot öga" med varandra,ingen kunde gömma sej bakom ett "nick", slippa detta läsande på en skärm vareviga dag.