Märkligt att vi för tredje matchen i rad lyckas plocka en seger med endast en bra period. Tänk om vi skulle kunna spela bra hela matcher. SM-Guld!!! ;)
Sedan tycker jag att Dahlroth gjorde en klart godkänd insats av det man noterade. Borde kunna hoppa in fler gånger framöver under säsongen om det behövs.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan tycker jag att Dahlroth gjorde en klart godkänd insats av det man noterade. Borde kunna hoppa in fler gånger framöver under säsongen om det behövs.