Smokey: I NHL kör man den varianten att man har två olika matchställ med olika klubbemblem, ett "original" och ett som man spelar med i ett litet antal matcher och ett alternativt som även det finns på t-shirts, kepsar m.m.
Denna modell är skapad för att man ska kunna kränga fler matchtröjor och souvenirer, men skulle inte TIK kunna spela tex 5 hemmamatcher per år i de klassiska tall-tröjorna. Under dessa matcher kunde man dessutom skapa lite av ett jippo och sälja tall-souvenirer. Tror att åtgången på dessa skulle bli stor om chansen att köpa dem enbart finns ett fåtal tillfällen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I NHL kör man den varianten att man har två olika matchställ med olika klubbemblem, ett "original" och ett som man spelar med i ett litet antal matcher och ett alternativt som även det finns på t-shirts, kepsar m.m.
Denna modell är skapad för att man ska kunna kränga fler matchtröjor och souvenirer, men skulle inte TIK kunna spela tex 5 hemmamatcher per år i de klassiska tall-tröjorna. Under dessa matcher kunde man dessutom skapa lite av ett jippo och sälja tall-souvenirer. Tror att åtgången på dessa skulle bli stor om chansen att köpa dem enbart finns ett fåtal tillfällen.