"- I bästa fall kan han spela på lördag, i sämsta fall blir det nästa lördag. Eftersom han är amerikan måste han ha arbetstillstånd och då kopplas Migrationsverket in. Vi får se när papperen är klara, säger Stefan Lindqvist."
Hoppa hoppas!
Hm, var det inte just murley som hade problem att få börja spela tidigt med LHC.....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppa hoppas!
Hm, var det inte just murley som hade problem att få börja spela tidigt med LHC.....