1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1311963

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
mikenomad: Haha ja se där! Först blir man utskälld av domarbasen, brevledes, och nu besvarad av självaste Wikegård. Jag tar mig upp här i världen!!

Det var fortfarande ett värdelöst svar från Wikegård. Vem fan bryr sig om Hedmans avstängning nu? Han säger att han har 45 sekunder att säga något, att inte nämna Timrå IK är fortfarande huvudet i sanden från hans sida.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Olle: Ja, det vore en sak om gracerna vore jämnt fördelade över en Hockeykväll-säsong. Men nu är det ju inte så. Hans ignorerande av Timrå IK är numera standard...har Timrå vunnit ägnas tiden till den matchen åt att förklara varför det andra laget förlorade. Han har gjort det till ett konststycke att inte nämna Timrå öht.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer