Åkej grabbar, nu har vi liksom inget att förlora. All out i tredje? 18-åringar och debutanter behöver ju inte vara nervösa för att felpassa bort matchen, Hirso kan vila och man kan matcha övriga finländare och brunkarlinan hårt. Svårare är det inte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Åkej grabbar, nu har vi liksom inget att förlora. All out i tredje? 18-åringar och debutanter behöver ju inte vara nervösa för att felpassa bort matchen, Hirso kan vila och man kan matcha övriga finländare och brunkarlinan hårt. Svårare är det inte.