Det handlar nog snarare om att Hälsingar över lag är sköna och jävligt trevliga människor, sen är det ju ett plus att ni inte lyckades förstöra det. Efter 3 år i Örnsköldsvik skulle väl vem som helst bli en grinig bitter idiot.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det handlar nog snarare om att Hälsingar över lag är sköna och jävligt trevliga människor, sen är det ju ett plus att ni inte lyckades förstöra det. Efter 3 år i Örnsköldsvik skulle väl vem som helst bli en grinig bitter idiot.